Update: Rustig aan in de Graaf Florislaan

22 juli 2024

Update: Rustig aan in de Graaf Florislaan

Gemeente Beverwijk heeft geluisterd!

Afgelopen zaterdag hebben we feest gevierd op de Graaf Florislaan, omdat Gemeente Beverwijk overstag is gegaan en heeft besloten dat de straat een 30 km straat wordt.
De kinderen hebben verkeersbordjes geschilderd en de vier mooiste hebben een prijsje gewonnen.Wethouder voor mobiliteit Niek Wijmenga kwam vertellen over de plannen opgesteld door de verkeersdeskundige van de gemeente. Zoals de plannen er nu liggen wordt de straat een 30km zone en komen er drempels.Tevens is er een klankbordgroepje van een aantal bewoners samen met enkele leden van de SP in het leven geroepen om de puntjes op de i te zetten, want met aanvullende kleine aanpassingen kan de straat nog veiliger en prettiger worden. Op deze manier blijven wij een vinger aan de pols houden, totdat de werkzaamheden in de straat naar iedereens tevredenheid zijn afgerond.Nadat wethouder Wijmenga alle vragen had beantwoord, hebben we de middag afgesloten met een aardbeienijsje van de IJsfabrique van Patisserie Leek, welke is verzorgd door Gemeente Beverwijk.
Lees HIER het artikel uit Noordhollands Dagblad.