15 maart 2023 Provinciale Staten verkiezingen

12 oktober 2022

15 maart 2023 Provinciale Staten verkiezingen

Provinciale Staten. Velen zullen zeggen WAT?? Dan is er juist voor jou en alle SP-ers die geïnteresseerd zijn DE mogelijkheid om over de provincie informatie te krijgen. Wat daar gebeurt en door wie. Wat belangrijk is aan Provinciale Staten verkiezingen. WANT DAT ZIJN ZE!

Want met deze verkiezingen worden ook de zetels in de Eerste Kamer ingevuld. De eerste kamer is de laatste rem op onzinnige wetten.

Remine Alberts komt het ons op 15 november allemaal vertellen. En dat kan zij als geen ander. Als fractie voorzitter in onze mooie provincie Noord- Holland en dezelfde functie in Amsterdam is zij een SP kopstuk. En vertellen is geen probleem voor haar. Zoals ze ook zelf zegt en wij weten: Gooi er een kwartje in en je krijgt voor een volle knaak retour. (voor de jongeren onder ons: een kwartje is wat nu heel positief omgerekend, een tien centje is en een knaak 2 euro).

Tevens wordt er gestemd over de kandidatenlijst voor de Provinciale Staten verkiezing. En het programma wordt besproken. Begin november zullen we jullie de concepten toesturen, want die worden nog samengesteld. Dus ook voor vragen daarover kan Remine als geen ander die vragen beantwoorden.

KOM naar deze ledenbijeenkomst in de Dwarsligger op 15 november; leuk en informatief.