Leden SP Velsen kiezen nieuw bestuur

29 november 2014

Leden SP Velsen kiezen nieuw bestuur

Dinsdag 25 november 2014 hield de SP afdeling Velsen haar jaarlijkse ledenvergadering. Op deze vergadering legden het bestuur en de fractie
verantwoording af aan de SP-leden over de activiteiten van het afgelopen jaar. Tevens werd het financieel verslag besproken en goedgekeurd en werd er een nieuw bestuur gekozen.

Luuk Lindeboom en Eggy Smits namen na respectievelijk tien en acht jaar afscheid van het bestuur. Uit handen van afdelingsvoorzitter Gerko Buist ontvingen zij bloemen en een fles wijn.

Foto Theo Vink

Robin van Kouteren werd herkozen als algemeen bestuurslid en Tom Bleijendaal (voorheen organisatiesecretaris) gaat verder als algemeen bestuurslid en is per 1 januari de beoogde penningmeester. Helemaal nieuw in het bestuur is Desirée de Vries. Zij is door de leden gekozen als algemeen bestuurslid. Gerko Buist werd vorig jaar al voor twee jaar gekozen als afdelingsvoorzitter en Robert van Koten maakt door zijn functie als fractievoorzitter automatisch deel uit van het afdelingsbestuur en hoeft
niet door de leden gekozen te worden.

Een viertal leden gaat eerst nog enige tijd met het bestuur meelopen. Dit zijn: Monique Verheggen-Bleijendaal, Freek Weber, Joop Luster en Jan Müter. Het
afdelingsbestuur kreeg van de ledenvergadering het mandaat om deze mensen bij wederzijdse goedkeuring op een later moment toe te voegen aan het bestuur.