Wijkplatform Zee en Duinwijk: "Teken bezwaar aan tegen verdwijnen zebrapaden Planetenweg"

7 maart 2013

Het Wijkplatform Zee- en Duinwijk roept inwoners uit de wijk op om vóór 12 maart een bezwaarschrift naar de Gemeente Velsen te sturen. Op de basisscholen de Zandloper en de Klipper worden bezwaarschriften aan de ouders meegegeven en ook op de viskraam, aan het einde van de Planetenweg, kunnen mensen standaard bezwaarschriften ophalen. Leden van het wijkplatform gaan zaterdag 9 maart tussen 11 en 14 uur, samen met leden van de SP afdeling Velsen, op het Zeewijkplein en langs de Planetenweg stands inrichten om het publiek te informeren over de plannen van de gemeente met de Planetenweg. Mensen die willen dat de zebrapaden ter hoogte van de Grahamstraat, de Zuiderkruisstraat en de Bellatrixstraat terug komen, die kunnen dat middels een bezwaarschrift kenbaar maken aan het gemeentebestuur.

Ook via de website van het Wijkplatform Zee- en Duinwijk kunt u informatie vinden en een bezwaarschrift downloaden, uitprinten, ondertekenen en opsturen naar postbus 465, 1970 AL IJmuiden.

Zebra's