Het woord is aan de kiezer

12 september 2012

Het woord is aan de kiezer

De verkiezingscampagne zit er bijna op. Vandaag worden de laatste folders in de IJmond verspreid en daarna is het woord aan de kiezer. De keuze wordt duidelijk: gaan we linksom of gaan we rechtsom. Opnieuw Paars is voor de SP absoluut geen optie. Paars was verantwoordelijk voor de afbraak van publieke voorzieningen, meer marktwerking (o.a. in de zorg) en meer privatiseringen. Paars was feitelijk een neoliberaal beleid en dat beleid is rampzalig geweest voor ons land!

In de IJmond is een groep leden zeer actief geweest tijdens de verkiezingscampagne. Er zijn veel affiches geplakt en verder was de SP actief op de Politieke Markt in Heemskerk, De Beverwijkse Bazaar, weekmarkten in IJmuiden, Velserbroek, Santpoort-Noord, Beverwijk en Heemskerk. Bovendien stond de partij in diverse winkelcentra en bij de poort van Tata Steel. Ook zijn er duizenden en duizenden folders en kranten huis aan huis verspreid.

Beverwijkse Bazaar
Beverwijse Bazaar (foto: Robert Koelewijn)

Politieke Markt Heemskerk
Politieke Markt Heemskerk (foto: Gerko Buist)