SP verspreidt ZO-kranten in IJmuiden

15 mei 2010

SP verspreidt ZO-kranten in IJmuiden

De SP Velsen gaat maandag 17 mei de wijken in om de ZO-krant te verspreiden. Een groep actieve leden zal deze krant huis aan huis bezorgen. Ook u kunt zich aansluiten bij deze groep. Wanneer u de SP wilt steunen in haar strijd tegen onrechtvaardigheid bent u van harte welkom om de leden te helpen met de verspreiding.

Er wordt verzamelt om 19.30 uur in Buurtcentrum De Spil, Frans Halsstraat in IJmuiden, waarbij onder genot van een kopje koffie de wijken ingedeelt worden. Vervolgens zal tussen 20.00 uur en 22.00 uur de ZO-krant verspreid worden. Na afloop is er nog gelegenheid voor een drankje in het buurtcentrum.

Er staan ons grote bezuinigingen te wachten door de gevolgen van de kredietcrisis. Deze bezuinigingen zullen iedereen op een of andere manier raken. De SP vindt dat de mensen met lage inkomens, die geen schuld aan deze crisis hebben, niet de dupe mogen worden. Dit doet de SP door de zorgpremie inkomensafhankelijk te maken en het eigen risico af te schaffen, de hoogste inkomens (boven de 150.000 euro) met 65% te belasten en de hypotheekrenteaftrek in tien jaar af te bouwen naar een maximale aftrek van 350.000 euro hypotheekschuld. Alle plannen van de SP kunt u teruglezen in het verkiezingsprogramma.