SP gaat buurten in Velsen-Noord

22 oktober 2009

SP gaat buurten in Velsen-Noord

De SP Velsen gaat op zaterdag 24 oktober buurten in Velsen-Noord. De SP wil graag weten wat er speelt in deze Velsense wijk en gaat hiervoor in gesprek met de bewoners.

Velsen-Noord is nog altijd het ondergeschoven kindje van Velsen. De SP is van mening dat deze wijk meer aandacht verdiend. Diverse bouwprojecten worden eindeloos naar voren geschoven. Één van de punten die we graag willen weten is de kwestie over open geisers in huurwoningen. De SP is van mening dat hier risico’s aan verbonden zijn i.v.m. het vrijkomen van koolmonoxide. Daarom vindt de partij dat open geisers vervangen moeten worden door geisers met afvoer naar buiten. Tevens biedt de SP de ZO-krant aan en kunt u tekenen tegen de verhoging van de AOW-leeftijd. De leden van de partij zijn tussen 12.00 en 15.00 uur aanwezig in Velsen-Noord. Heeft u ze gemist? In dat geval kunt u contact opnemen met Gerko Buist via tel. nr. 06-28717998 of via e-mail.